Informacja prasowaWarszawa, 27 listopada 2017 rokuStworzenie wymarzonej kuchennej aranżacji wiąże się z wieloma wyzwaniami. Musimy zadbać o funkcjonalność pomieszczenia, a także o jego walory estetyczne. Przy obu tych aspekta
Jednym z najważniejszych kryteriów branych pod uwagę podczas wyboru kabiny prysznicowej jest materiał, z którego zostały wykonane ścianki i drzwi. Parametr wprost determinuje cenę produktu, ma także wpływ na jego wybrane para
Ponad 2 000 mkw. nowej powierzchni sprzedażowej– nowe otwarcia we wrześniuKiK to jeden z bardziej dynamicznie rozwijających się brandów modowych i wnętrzarskich w Polsce. Marka rozrasta się dosłownie z tygodnia na tydzień.
Warszawa, 30 listopada 2017 r.Długie terminy płatności nękają branżę budowlanąPrawie ¾ firm z branży budowlanej ma problem z opóźnieniami w płatnościach za sprzedany towar lub świadczone usługi. Ponad 20% respondentó
Informacja prasowaWarszawa, 11 marca 2021 r.Wzrost przychodów Miraculum w lutym o 62 proc. r/r Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum w lutym 2021 roku osiągnęła 2,7 mln zł przychodów, co oznacza wzrost wz
Kupno nowego mieszkania wiąże się z dodatkowym wydatkiem, jaki niesie ze sobą wykończenie i wyposażenie wnętrza. Dla przykładu koszt urządzenia łazienki może wynieść nawet 11.000 zł. Wydatek ten można nieco zmniejszyć,
Choć w ostatnich latach udało się ograniczyć ilość wody zużywanej przez miejskie gospodarstwa domowe w Polsce, wciąż warto mówić o jej oszczędzaniu – szczególnie wobec planowanych podwyżek cen i szczególnie przed nadej
Data publikacji: 2016-11-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowoczesna odsłona klasyki – lampy wiszące z kolekcji STONE marki Nowodvorski LightingKategoria: stone, kolekcja, nowodvorski Najnowsze trendy wnętrzarskie cora
02.03.2017Co takiego jest w loftach, że urzeka nas ich zimne i surowe wnętrze? Wysokie ściany, duże okna i otwarte przestrzenie, gdzie często pojawiają się surowe elementy konstrukcyjne: metalowe słupy, belki czy widoczne fra
Armatura Kraków, jeden z najważniejszych polskich producentów armatury, przechodzi rebranding. Z okazji 95-lecia marki poszerzono asortyment i opracowano nowe logo, pokazujące, że firma odważnie patrzy w przyszłość, nie odcina